İş Akış Şeması
A. Kurs Eğitim ve Seminer Gibi Faaliyetlerin Yürütülmesi |
|
1. |
Açılması planlanan eğitim veya kurs için öncelikle eğitmenler belirlenir ve ders programı hazırlanır. Kurs ve eğitim için eğitim yeri ve sınıflar ayarlanır gerekli yazışmalar yapılır. |
2. |
Kurs veya eğitim verecek eğitmenlere “Online Kurs Başvuru Formu” doldurtulur. |
3. |
Kurs veya eğitim verecek eğitmenlerin CV’leri alınır. |
4. |
Açılması planlanan eğitim veya kurs ile ilgili Merkez yönetim kurulu kararı alınır. |
5. |
Yönetim Kurulunda kursun fiyatı, eğitmenler, ders programı belirlenir. Sözleşme veya protokol imzalanacaksa bu da karara eklenir. |
6. |
Eğitimle ilgili SUYAM Yönetim Kurulu Kararı, Döner Sermaye Yönetim Kuruluna sunulur. |
7. |
Kurs veya eğitim veren eğitmenlerin birimlerine eğitim ile ilgili bilgilendirme yazısı yazılır. Eğitmenlerin ders programları istenir. |
8. |
Kurs veya eğitim almak isteyen öğrenciler ilgili kursların yürütücülerine yönlendirilir. |
9. |
Kurs ücretlerinin yatırılıp yatırılmadığı Döner Sermaye İşletme Müdürlüğü ile koordinasyon içerisinde takip edilir. |
10. |
Eğitmenlerden ders yükü çizelgeleri ile öğrenci listeleri her kurs bitiminde talep edilir ve ilgili kursun dosyasında arşivlenir. |
11. |
Sertifika ya da katılım belgesi verilecekse bunlar kurs bitmeden doldurulur. Kurs bitiminde hak edenlere bu belgeler imza karşılığı teslim edilir. |